Florida/Orlando


Yes sir! Nu har man tillbringat dagar i Soliga Florida! och mera blir det, stannar enda till Sondag :D Resan min dock borjade med 3 timmar forsening, vilket var bajs men kom till slut fram till Linns hus(Elinas syster)

Elina som sagt fick man antligen traffa, efter 4 manader ett ansikte man kanner igen.. nice! ehm, vi har haft det riktigt skont har.. relaxat,pratar och myst! var rikigt varmt i dagarna men vi sola inte sa mycket, for vi stod inte ut.. haha! brukar annars kunna steka pa bra i solen men svarare nar luften lixom star still!
Idag tog vi en tripp till Shoppingcentrumet har och saklart hitta vi bade det ena och det andra.. fick antligen min mysdress aven GLAD :D Nu vantar jag och Elina pa kycklingvingar+basket match!

Disney blir det i veckan! WOW! Det ser jag fram emot..

Men vanta.. kom jag for 4manader sen?

<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis, grattis lite för sent! Det är så roligt att läsa det du skriver, läser varje kväll. Fortsätt ha det bra och hälsa Elina och Linn så mycket.

Kram Maria

2009-04-07 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0