för idag är ingen vanlig dag...

2/4 2009
20 år nu!
"But you look the same as yesterday?"

Bästa gåvorna man kan få är alla gulliga sms+mail,telefonsamtal jag fått! TACK allihopa!:) + brev på posten som anlände med väldigt bra tajming! supergulligt :) Att veta att man har dessa vänner & familj som bryr sig och jag om dom gör en födelsedag så mer betydelsefull! 

Annars så har dagen varit bra.. barnen snälla + sol.. nice! Ska avsluta denna dag med "Riverdance", fick biljetter i present till en känd "Riverdance show" och om ni undrar varför just det så är det för att eftersom min familj här har Irländska rötter och riverdance är ju typiskt Irland så dom vill visa mig det... men det ska bli kul, har aldrig sett någon sådan show förut så blir spännande:) hehe..

Ska uppdatera senare och berätta hur det var.. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0