Klackarna i taket...

2 april
Blev mycket överraskad! 
"Showen" var mycket häftig att se med dessa snabba fötter! :) Wow vad dom steppa alltså.. så avslutet på denna dag blev lyckat! 


Man fick inte fotografera showen men tog en bild från balkongen där vi satt ut i salen..
Efter skjutsen hem så fick jag även med mig två presentkassar! Urgulligt:)

Imorgon så ska lilla G och jag på "Zoo class" för första gången och det blir nog bra. Jag tycker ju om djur så passar bra där!:) Händer mera då.. JA JUST JA! ;) Drar imorgon kväll till varmare del av landet! Florida nästa i 10 dagar! Härligt härligt :D Träffa Elina där och mysa med henne och ha semester från Philadelphia och allt här drygt en vecka.. 



Kommentarer
Postat av: hannie

Grattis på födelsedagen i efterskott!! Ha det så himla bra i miami också din rackare! :D

2009-04-03 @ 17:31:31
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: hannie

Grattis på födelsedagen i efterskott!! Ha det så himla bra i miami också din rackare! :D

2009-04-03 @ 17:31:58
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0