Måndag och helgen..

Söndagen med Nicole+ resten var toppen! Över 30 grader igår, kändes som runt 40! Varmare idag :O  Sådan vår är man inte van vid.. 

Vi skulle till beachen hade vi tänkt men det blev ist att vi tillbringade dagen i en stoooor park, vi var kanske 15 au pairer så det var kul :) Efter det åkte vi till ett mysigt litet samhälle "New hope", liten liten "town" dit vill jag fler ggr, riktig mysfaktor där! Gammeldags med småhus & massa folk som såg ut att ha det väldigt trevligt!:) 



Dagen idag har jag haft 2sjuka barn, så har stannat hemma och tagit det lugnt, vilket var skönt.. 
Slutade tidigt även, så blev en tur på cykeln.. vilket egentligen var lite för varmt men blev så och nu är jag rödblommig som bara den! Gah! ska vänta tills det lagt sig och sedan traska mot parken och hitta ett träd, där jag ska placera mig med GLASS!! :D 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0