17aug


Har haft fullrulle denna vecka! Min kära vän här "Janina" har återvänt hem idag måndag, så spenderat de sista dagarna med henne och i lördags hade vi middag på "El Vez" mexico restaurangen, alltid lika lyckat med god mat+margaritas där!:) Denna olidligt heta måndag har jag spenderat på Zoo med LillaG, medan storebror hade "Zoo Camp". I hagen med getter så var det någon som drog i mig och fick se en knubbig get mumsa glatt på min tröja!haha

"Owen Wilson" tog sig en drink på "Continental" i fredags, själv befann jag mig där igår så skulle "planerat" bättre där!


och har fått ställa mig frågan som alla Au pairer får.. "Should I stay or should I go?"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0