8feb

+15 !! Tjoho!! 

Vaknade till vid 12.30 idag.. solen sken och jag kikade ut genom fönstret, där såg jag vårväder! 
Härligt!! :D käkade frulle och slängde mig ut genom dörren.. blev en promenix... Igår visade "P" mig en ny sträcka som man kan promenera så utforskade den...

Dessa mynt! "It makes no sense" tur att killen bakom disken&jag kunde hjälpas åt så min väska blev lite lättare :) 
Man tror ju att störst är värd mest som hemma,  5 kronan är ju värd mer än 1 kronan.. ja, jag vet att 10 kronan är mindre än 5 kronan & ändå värd mer men hallå! då är ju den gjort av guld liksom... hm


"Shrek" film på G Nu :) Den där gröna snubben är en riktig charmör :P Så ska kika den nu & ladda krafter inför morgondagen..

<3



Kommentarer
Postat av: Fiffi

Hej Kristin!

Hoppas du har det bra där borta!

Ha det bra lilla kusin!

Kram Fia

2009-02-09 @ 16:32:08
URL: http://fiafiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0