fredag 13

-Kristin you can go down and clean up now..
Haha, så söt min lilla bestämda dam är ;P

Idag är det premiär för "The secret dreamworld of a shopaholic" som jag tidigare sagt så vill jag ju se den! får se om det blir nu i helgen eller längre fram..

Fick biljetter till "Flower showen" igår,  det är en årlig grej här i mars.. så ska väl gå och spana in den nästa månad! 

Än så länge har man inte haft någon otur idag & att min näsa är helt "sönder snyten" är ju inte dagens otur utan för så har jag ju haft i en vecka nu! Därför har jag och "lilla G" stannat inne idag så kanske man bli lite bättre.. men när jag blir bra så blir säkert någon annan dålig och så har vi en cirkel här! höhö.. 

Tog en söt bild igår på barnen som jag känner att jag vill lägga upp! ska fråga om jag får göra det först bara :) 

<3



Så har "the family" bokat resan hit också! :) Så ska filura på vad vi kan göra när "ekström" dyker upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0