Fredag

Kom nyss hem & klockan är runt 1.30.. inte sent men om man tänker att klockan är 7.30 hemma så blir det knas.. ehm

Blev som sagt bowling med Janina+Anni ikväll. Efter klockan 9 var det även 21+(man får äga ett vapen men inte "gå ut", dubbelmoral JAVISST) men vi stannade ändå eftersom vakten "glömde" ;) höhö
Trevligt hade vi där och efter gick vi till en "Pub/Bar" och knaprade lite snacks & drack Cocktails.. Trevliga brudar! 

I vårvädret under dagen gick "lillaG" och jag ut en runda, efter det att vi bakat "Cornbread" & målat!:) Käkade lunch "in the backyard" mysigt! Sedan kom "C" hem ifrån skolan och vad för sorts "lek" vi hade för oss vet jag inte.. ibland vet jag inte vad jag leker men orkar inte undra så mycket utan spelar bara med :P haha! 
Lekparken lovade jag att vi skulle besöka efter "Gs" tupplur & efter ett tag började det regna! Inte ville vi gå hem för det och som tur hade jag luva och kunde stå ut! 
"C" snurrade även för mycket på en "snurra" och ja, jag fick torka lite spyor! :S (Tur man är härdad med kroppsliga vätskor efter mina sommarjobb) Inte ville vi gå hem efter det, utan blev kvar i lekparken ett bra tag! Inte mig emot, eftersom genom att leka av sig får vi det "lugnare" ;) hehe.. 

"Lilla Gs" kommentar idag i lekparken, till en annan liten tjej..
-Kristin, whats her name?
-I dont know, you must ask her..
-But she dont answer... Kristin, look she has teeth!!

Sötnos! :) 





Sova..zZzZZzzzzz







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0