Lördag

Åkte med 3 tjejer till ett Stort "köpcenter" utanför stan. Valbo gånger 5 typ så stort var det.. så att vi gick lite vilse där på slutet när vi skulle med bussen var ju inte helt oväntat. Blev en lång shoppingdag, gick från huset 11.30 och kom hem 9.. Så känner mig lite trött och vet ej om jag orkar åka in till NY imon :/ Det känns tråkigt att inte orka, men visste inte hur denna dag skulle bli.. 
Idag slog det mig att tillgängligheten till mat finns överallt och jag tror varje person inne i köpcentrumet tuggade på något! Blev några stopp för mig med, men blir ju lätt så när allt lockar... 

Lördag idag betyder "veckohandling" för familjen och det betyder nya bagels :) Mums! Har precis klämt en med Creamcheese och den satt inte helt fel. Kristins nötburk är även påfylld, haha.. 

Så blir det inte NY imon så ska jag nog ta mig en cykeltur, för det ryktas ju om lite soligt och varmare imorgon :) Men ska känna efter hur det blir med detta... Hmm 


Nu blir det att kika en film, såg att "Djävulen bär Prada" visas :)
och efter det godnatt!




Pusskram<3

Kommentarer
Postat av: Dad

Valbo gånger 5 typ

låter som titlen på en ny skräckfilm,

2009-02-01 @ 10:06:35
Postat av: hannie

så du fortsätter med, ska vi ta en nöt? :D

2009-02-01 @ 12:01:29
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0