Tisdag

Man är ju aldrig så mycket svensk som när man är i ett annat land. När jag råkar se något om Sverige så hajjar jag till och det kan vara både personer, bilar, artiklar, mat osv..
Stod både i "New Yorks Time" & "Philadelphia Inquirer" om Ingemar Johansson. Jag vet att han var en "svensk legend", men ändå.. man tror inte att ett land som USA ska skriva om händelser i lilla Sverige liksom..


Dagen idag började med Biblioteket, där det var sagostund. Sedan stannade vi kvar ett tag.. läste, spela dator och pratade med annat folk som var där :) Efter det gick vi på lunch hos Farmorn och jag kan förstå att barnen gillar att vara där, där bjuds det på "gotta" haha.. Där fann Kristin en trevlig altan på taket, så i sommar vet jag vad jag kan ta en fika :) 
Börja snöa gjorde det även och gör nu också men det ligger nog inte kvar så länge till.. får se om man vaknar upp i morgon och det är "snökaos" igen, mohaha! 


Kristin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0