En dag i februari...

...så var morgonen vit & såklart skolorna stängda.
Musiklass väntade och båda två fick följa med denna dag.. efter det gick vi med "C&T" till stora lekparken med en baseballplan, hade trevlig stund där och var många som passade på att leka i snön! 

Bakat Scones har jag gjort fler ggr & det är ju inte det svåraste liksom! Men här så blev det något rackarns fel.. blev typ som hårda kakor som smakade trolldeg typ, jag skyller på att jag inte känner ugnen och att man måste räkna om måtten! Så tog säkert för mycket eller för lite av någonting.. men men bättre lycka nästa gång!
En grej som man som svensk inte är så van vid är dessa "most wanted" i tidningarna och bilder på folk som har gjort brott eller råkat ut för något annat.. jag tror inte jag gillar grejen med att visa allmänheten dessa foton på personer och offentligöra deras ansikten. Hemma så visas ju bilder med men inte när det är så "färskt" liksom som samma dag eller dagen efter. 



För övrigt så surrar en helikopter över mig nu, alltid dessa helikoptrar i luften... men som du sa: 
-vi som spanar på dej:P

Kristin<3



Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

ha ha lite trolldegsscones..kanske du fått receptet av pappa din, vet han gett ut trolldegsrecept förr..fast den gången var det Pillan som ville ha pizzarecept :) Ja tänk hur många dar svenska barn skulle vara lediga under vintern om de va lika här med snön, då skulle ni nog bara hunnit till klass 5 eller nåt nu. Ha de så bra Kram

2009-02-05 @ 09:58:57
Postat av: kristin

haha ja, jag hört om den händelsen & slutresultatet blev en hård pizza :P kramkram

2009-02-06 @ 01:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0