inget för mig..


okej, låt oss nu resumera detta.. 

Jag åkte till Nicole igår, underbar tjej så vi kommer nog göra mycket ihop :) Hon bor i detta "typiska amerikanska område", där alla är snorika & verkligen vill visa det med! haha, kan säga som så att jag är glad att bo "downtown" och ha en mera relax stämning! :) som jag skrev tidigare så såg det ut som "westeria lane" och allt känns liksom fejk & när man kör in så är det en "fancy" skylt med områdets namn på osv..
Nee, intressant detta och jag kommer självklart hälsa på där massa ggr men som sagt glad att jag hamnade mitt i smeten där man gå överallt och inte behöver ta bilen.. Såg verkligen ut som dockhus och allt var så rent&snyggt! 
Ehm.. säkert kul för en vecka eller två.. tack men nej tack...

Lördagen var mycket mysig tsm med "N" och idag så körde vi omkring lite stannade till på "Starbucks" (vad annars) ett stopp på "WaWa" där det blev en "Hoaggie"!! Mums! :) I bilen så fick vi sällskap av en annan tjej som Nicole känner vilket var kul:) Hon var en härlig tjej som man fick mycket energi av!

Förkylningen är bättre & det känns väldigt bra! Så hoppas jag kan ta cykeln imon och röra lite på mig.. eller en skön promenix.. ehm, vad blir det för väder då?


Låt mig presentera "Mr Potato Head!!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0