28/2


Plingplong på dörren & ett paket med "knäckebröd" kom in! :) Finns säkert att få tag i något slags hårtbröd här men inte detta som jag ville ha! Hoppas att det inte blir sådan succé hos övriga, så man får ha det för sig själv;) höhö!

När jag kikade "Husetfullt" i veckan så kom jag på att ungefär som deras hus är, så ser mitt nuvarande hus ut... Första dagen när jag kom hit och såg "mitt område" tyckte inte det var särskilt vackert men nu har jag sett allt med nya ögon och det är ett väldigt charmigt område och speciella hus! När man tar en promenad omkring så ser man att allt är byggt efter samma princip, fast ändå så ser alla hus olika ut med färger och former.. Jag gillar det! :D 



Vill åka dit, göra det, se allt! 
Ja, landet är stort men jag ska nog kunna klämma in det ena och det andra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0