21 Januari

Full rulle hela dagen! Hade tänkt ringa hem, men hann inte och nu sover väl alla gott hemma...

Varit på "musik klass", gud vad söta alla barn är där! :) Är så kul att se hur olika alla är, en del sjunger och dansar för fullt medan en del knappt pratar... 
Sen har vi hunnit med och gjort trolldeg, bakat Brownies. Så vi hade det som mellis idag, "lyx onsdag" för barnen  :) 

Tog en promenix nyss & ska väl käka lite middag, sedan tror jag Kristin är för trött att göra något annat just nu än att ta en relax... imorgon har jag en "play date", så måste spara på krafterna till den ;P 



Igår var det "Den dagen", så ska bli spännande att få tillbringa första året här & se hur det blir...



Kommentarer
Postat av: frida

tänkte bara fråga hur det är där borta, med all obama-hysteri. Märker du mycket av den?:) puss

2009-01-22 @ 07:51:24
URL: http://fridajosefin.blogg.se/
Postat av: kristin

Nja, kan inte påstå att jag gör det.. hade fullt upp med barnen den 20, men såg lite på reprisen.. sen pratar ju föräldrarna och jag om Den nya presidenten. Obama startade sin tågresa i Philadelphia, så då var det väl mycket här.. men ska bli spännande att få vara första året här och se hur folk tycker och tänker :) pusspuss

2009-01-23 @ 00:54:20
Postat av: Johanna

Hej tjejen! :) roligt att läsa vad du gör.. du verkar trivas som fisken i vattnet! :D

Jag vill försöka komma och hälsa på dig i sommar/höst!!



Sköt om dig ! puss Mohlén ;)

2009-01-23 @ 12:33:27
Postat av: kristin

Vad kul att du läser :) Familjen har stort hus, så vänner får hälsa på :) pusspuss

2009-01-23 @ 13:25:38
Postat av: hannie

Kan du inte slänga upp någon bild på huset eller så, om du får? :) ha de bra!

2009-01-24 @ 10:59:19
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: kristin

Jo, kan jag göra.. om det är Ok för dom :)

2009-01-24 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0