Knock, knock.. Who´s there?

Blev ett avslut på denna dag med en "tea infusion". Tog en snabb fika med en annan tjej som också bor i stan...

Imöra är det "playdate". Samma som förra veckan men imorgon kommer dom över till mig ist. Så då ska vi spela musik och dansa och bli riktigt trötta! Haha, sällan jag försöker trötta ut de små liven men det är ju det som är roligast! :) 

Nu ska jag skriva en liten inköpslista på lite ingredienser, för jag sa att nästa vecka ska jag överaska med middag. Så får se vad jag hittar på!
"Chokladbollarna" blev också uppskattat av de vuxna, finns endast en kvar nu och får se vem som hugger den imorgon!







Goodnight Philly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0