Fredag

Blev en tur till lekparken & efter det köpte vi lite jordgubbar till fika :) Många hundar såg vi & det är populärt!
I morgon ska jag åka skridskor! Men som tur är åkte vi det på gymnasiet, så jag slipper vara Bambi.. höhö

Blev "pizzaparty" på kvällen och musik. Ett munspel har kommit till huset, Gah! Tur att jag bor på 4 våningen så jag är lite isolerad! 

Skönt med helg nu! Får sova ut lite och hitta på något skoj! :) Måste fixa en ny bok också, eftersom jag läste ut "Remember me?" idag, kanske ska jag inviga biblioteket här...




"Kristin varför säger du hopplahoppla?"
Barnen funderar ibland över mina svenska fraser som slinker ut ibland..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0