one time only?


Först idag så blev det liten promenad runt "Art museum" med ROCKY osv.. efter det så bar det av emot Baseball! :) Där hade vi det mycket trevligt med massa mat,folk i våran lounge. 45 000 åskådare och på storbildskärmen där dom "zomar in vissa ifrån publiken" (har ni säkert sett på tv), så blev det jag,mamma och syster!! haha, fick en chock! ser ju ut som jag det där! ;) Hur ofta händer det? 

Efter en lyckad match (som Phillies vann) begav vi oss vidare till New Jersey och till min vän "L" för middag med hennes familj, där blev vi väl omhändertagna med god mat + mycket trevliga människor! 

Så med andra ord en händelserik,lyckad dag! :) 


strong family


syster+jag taggad för match!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Tänk man ser ingen skillnad på Lasses och Rockys armar.

Ni ser ut att ha det bra, här hemma har det regnat i snart 3 dar.

2009-06-15 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0