16mars

 
Skönt att det där inte är "mitt barn" kände jag idag.. 
å andra sidan kanske denna pojke som jag syftar på hade en dålig dag men har träffat på han i lekparken förut med samma beteende..  

Innan vi gick till lekparken idag, så kände jag att kaffe vore lite gott! Ja, jag tar till det ibland när jag känner för en liten kick eller bara för att det konstigt nog smakar gott vid vissa tillfällen..
Slank in på Cafet som ligger efter våran gata här och faktiskt så är detta ställe verkligen mysigt! Har varit in där en snabbis förut men nu såg jag hur nice det var! och dom satsar på ekologiskt vilket är ett + :) 

Roliga kommentarer idag i lekparken fick jag höra, haha! Var en dagisklass där med och var en liten tjej som hittade en "aprikos kärna" men hon tyckte bestämt att det ar en nöt och var väldigt stolt över att ha hittat en sådan stor nöt! Jag sa inget till henne då hon berättade för mig vilken stor nöt hon hittat.. sedan kom en annan liten tjej och dumförklarade henne stort och påpekade att detta var då ingen nöt utan en "aprikoskärna" Hmf! Sedan började debatten mellan de två flickorna om den "mystiska" saken var en nöt eller en kärna.. haha! 
Om detta nu inte låter "så kul" så kan jag poängtera att det var det! 

Grattis även idag till min Anna, som fyller 20 :D Hipphipp hurra! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0