glömde visst en liten detalj där...


OMG!
Höll på få en hjärtattack nyss! :O 

Idag är en parad här i stan pga "St patrick".. så jag tänkte att jag skulle gå upp på taket för att se om jag kunde se den därifrån! Vad jag glömt bort är att jag hade larmat huset igår innan jag la mig! Så ja ni kan ju gissa vad som hände när jag tänkte ta mig ut genom dörren som leder till taket!! haha!
Inte dålig signal heller, utan höll på att gör både mig och katterna döv där + att jag höll på att snubbla eftersom mina tofflor inte är så "springvänliga"! 
Jag berättade att det var ett misstag och ingen polisutryckning kom! ojojoj.. vet iaf att larmet fungerar som det ska ;) 





Kommentarer
Postat av: Dad

Ja då är ni två du och en viss mamma Lena,

2009-03-15 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0