"FlowerPower måndag"

 
Dagens stora samtal= SNÖ! Allt har idag handlat om snö på radion, tvn osv.. 
när något händer här så handlar hela dagen om det på nyheterna, där olika teorier och hur man tror det ska bli... Skulle mera kalla detta slaskväder men okej.. har irriterat mig nog nu på hur fåniga folket blir av lite snö nu! Ska även tillägga att detta inte gäller i mitt hus utan vi resonerar lika! :P

Dagen idag har varit "ledig" eftersom alla var hemma.. 
Blev bjuden på lunch, Sushi:)  Måste varit den godaste Sushin jag käkat! Mums! "FlowerShowen" startade igår och gjorde min värdmamma&farmorn sällskap denna eftermiddag.. Nice var det! "Flowershow" är en stor "blomutställning" och folk resor hit för att spana in den och förstår det för det var något speciellt att se! 


Detta tyckte jag var roligast 
när man tagit blommor&blad till att göra kläder!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Va konstigt, jag drömde inatt att jag fick ett sms av dig där de stog att du hade ätit sushi. Eller har jag fått det och raderat det? Oj va förvirrad ja blev.. Det var iaf snygga kläder! :) PussochKram

2009-03-03 @ 09:19:53
URL: http://sofielarshans.blogg.se/
Postat av: Sara

de där är grymt, coolt. tänk om man kunde ha den fantasin ;P

2009-03-04 @ 20:48:20
URL: http://hedinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0