Något att se fram emot!


 En undrande liten tjej med mitt linne över huvudet..
"What is this?"
"Well, its my pyjamas.."

Till djuraffären är det populärt att gå! Så eftersom det var lite regnväder idag, så tog vi en promenad för se på katterna.. fanns en liten hund även som var mycket sällskaplig och "Lilla G" kom fram till att han gillade rosa! (Vilket hennes jacka var)

Annars så har man nu bokat biljett till Florida i april! :D Wii!! Kommer där träffa en kär vän, vilket jag ser fram emot! Inte varje dag man kan boka en resa dit med kort varsel! 



Blev Cosmo+BananChokladFrappe! 

Efter jag slutat denna kväll slank jag ut.. var ute efter en bok men visste inte riktigt vad jag ville läsa så blev en tidning ist och sedan så kom även J&A förbi för en fika:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0