Onsdag





Playdate idag med vännerna "C&T" .. alltid kul att träffas :) Efter dagens lek&stoj träffade jag Janina downtown, vilket var skönt.. måndag&tisdag var jag trött + att jag frös, så mestadels blev jag innekatt.. vilken kan resultera i att man blir lätt Crazy i huvudet... så var skönt att komma ut idag! 

Har två biljetter kvar till FlowerShowen, så ska göra en repris imorgon och annars så funkar mitt internet nu bra!! Har fått eget nu äntligen! Filura på "pluggandet" igen och man kan ju åka iväg en helg och ta 3 poäng. Finns en semesterort med en skola som man kan läsa olika kurser och det kan vara allt ifrån "glass tillverkning" historia, språk mm.. gjort bara för aupairer tror jag och är föresten där dom spelar in "dirty dancing" .. 


God katt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0