Mjaauuu.. I like it!

Skojar inte när jag säger att idag var det sommar här! Måste varit 20 grader när jag steg utanför dörren! Vilket känns väldigt skumt när det var kallt&snö i början av veckan... först åkte jackan av sedan tröjan och till slut bar jag endast klänning Härligt!!:D


Fick hjälp av 2 trevliga damer att ta ett kort.. 
sedan kom dom nyfikna fram och undra vart vi kom ifrån(accenten min är lite annorlunda än)

Musikalen "Cats" får tummen upp!:D Mysiga katter & underbara kostymer! Tänk att få sy och sminka sådant.. en dröm! Nicole och jag hade en bra dag! Såg musikalen, käkade middag, strosade runt.. mycket folk ute idag! Stoppet på "Starbucks" fick denna gång bli något lite mera kallt.. 


"GreenTea frappuccino.. någon?



"Where is the top to the milk?Are you sure Kristin that you didnt took it?"
Jag är oskyldig, lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0