ibland blir det bara för mycket för mig..

"Little Frankenstain:)" 
"No!! Its Little Einstain !!" 
"Oh, sorry!"

Tisdaaaaaaaaaaaaaaaaaag idag! 

Varför vinteroverall? Såg en man joggande i en sådan idag när jag cykla runt floden. . ehm. . 

Känns fortfarande som jag handlar med leksakspengar, vilket inte är så bra eller jag vill ju spendera här men samtidigt veta hur mycket också.. men dessa mynt blir jag lite galen på, vilket säkert är lätt bara man orkar gräva efter mynt.. Jag slänger upp mina mynt & får hjälp..

Följde med "Carina+T " till affären efter dagens Bibliotek vistelse & toppen med alla smakprover.. blir så mycket enklare med mina kära barn då! 
"Kristin, Kristin..?"
"Här, ta en apelsin klyfta ist:)"


Jordsnubbe.. 
med "Art museum" i bakgrund!

Sweet Dreams..

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej hej Kusin! Du verkar ju ha det toppen där du är! Härligt allt låter! Hoppas allt är toppen bra med dig! Ha så skoj nu! Kram Fia.

Titta in på min blogg så får du se hur vi Ekströmare i Sverige har det :)

2009-03-11 @ 12:44:00
URL: http://fiafiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0