8mars



Trodde han var fejk men ikke.. syftar på poliserna här som ser ut som "maskerad" poliser haha.. lite kul tycker jag! :) 

Varmt idag med och nu börjar sommartid här så vred fram klockan 1 timme denna morgon.. tog sedan cykeln på en tur & det  var jag inte ensam om! folkstockning runt floden en dag som denna.. 
Njöt av en glass i parken "Ritten house square" (Philadelphias Central park) Mycket god glass! :D Sedan så behövde jag nya skor så vi begav oss på "sko jakt" Blev ett par "Converse" som här är mycket billigare den hemma, man betalar runt 200-400 kronor. .  
Det mysigaste denna dag var att se alla människor ute.. fullt på uteserveringarna med öl, drinkar, mat & alla är så glada! (Vet att ni inte hade det lika i kalla Sverige men lugn.. snart så kommer ni också kunna njuta ;p ) 


årets första glassiga stund är nu tagen!

Käkade middag med Janina och det blev tema Mexico! "Hipp" resturang med mexikansk mat & vi hade chicken taco.. efter denna dag med mycket spring och snurr i stan, så mår mina fötter väldigt dåligt (som vanligt).. ska ge dom en dusch + sömn och imon hoppas jag att mina nya skor ska få dem att må bättre! 


guaccamole+nachos såklart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0