26maj


dagarna rullar på och snart är det juni!

fredag-måndag var jag som sagt ledig med huset för mig själv, hade vänner över och fredagen blev låååång :) lördag fick jag besök av Nicole och hon gjorde mig sällskap till igår. Lördag blev det utgång, lyckades komma in med Nicoles pass! haha, vi var tre tjejer som använde samma ID och om vakten är "dum" eller spelade med vet jag icke men man kan ju undra...  

Idag var det regn och vi bakade lite och besökte farmorn&farfarn, åkte med till "pretzel factory" och fick så klart med mig en del hem, haha.. skulle jag äta alla som jag ständigt får så skulle jag återvända till Sverige i form av en kringla! 


"tjejerna på taket"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0