30maj

 firade "farfarn" med pizza&tårta igår! sedan blev det filmtajm med "J&A", blev sent igår och var väldigt trött så sov denna lördag till klockan ett. Lördagen susade förbi och har denna kväll varit barnvakt.. tog barnen på en promenix runt "art museum" där var det "ståhej" och ett hopptorn fanns för barnen, så självklart tröttade vi ut oss där :) under dagen unnade jag mig lite shopping, blev en klänning,plånbok,hatt.. alltid hittar man något!

Imorgon söndag tar jag en dag i N.Y, vilket blir  KUL :D  ska bli fint väder också! härligthärligt ska åka dit med Nicole och kommer även möta 2 svenska tjejer där som jag inte träffat på ett tag nu.. inte planerat att göra något speciellt men blir väl att spendera lite tid i "central park" och mysa omkring! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0