4maj

redan maj! :O 
ojojoj...

Vann "giftcards" från Starbucks i lördags och det kommer alltid till användning så vi var nöjda:) Vi fick olika uppdrag där man skulle hitta grejor,göra olika saker i staden.. kul hade vi iaf och efter "au pair mötet" så spenderade vi dagen ute & flummade omkring i staden! 
Igår var jag trött efter allt spring i lördags och regnade gjorde det med! blev iaf att jag for iväg ut med Janina&Anni.. "dåligt väder shoppade" och sedan hade vi film mys med god mat hemma hos Anni! :) Sugen på att tatuera sig är flickorna, så igår var vi även och kolla in två ställen.. drack "BubbelTea", har sett det massa gånger här men aldrig testat.. var som en milkshake och inte så speciellt gott men stället var inte det bästa så ska ge det en chans till någon annan stans... 

Bakade mitt första "Bananabread" idag! Populär kaka eller bröd här och min värdmamma var mycket glad när hon kom hem, hennes favorit visade det sig så har redan försvunnit en del ;) haha Gott var det och extra smarrigt blir det när man stoppar det i rosten och sedan jordnötssmör på!! Mums! 

"Laget" spekulerar om vi har fuskare kring oss..höhö

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0