6maj


Kände ett litet behov av svenska tvprogram en grå dag som denna.. blev "Magnus Ugglas revy", mycket kul! haha och gillade skarpt ordet "Rondell Uggla" moahaha..

Det bästa med barn.. eller en av de bra saker med små barn är att dom kan vara lättroade.. som idag tog vi bussen jag och lillaG, sedan gick vi hem genom parken och spanade på hundar och den lilla utflykten var väldigt uppskattad! så man ska passa på medan barnen är små med "enkla grejer", för sedan växer dom upp till mera krävande krabater som sedan omvandlas till monster! mohaha ;) men alla har vi varit där..även jag! sedan så vet jag att det var bättre förr..känns även som när jag var mindre så var barn på ett annat sätt och såååå länge sedan var det ju inte! eller vänta, jag har ju gått och blivit 20! GUDANS! 


jaja.. muffinsbak idag! gooouuuuda blev dom så frukost imon vet jag vad det blir för mig iaf ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0