underbart


FREDAG
idag fick man sova ut! skööööönt! fast blev inte så länge, svårare att drösa i sängen när solen skiner.. som sagt "ensam hemma" nu med lång helg, eftersom måndag är helgdag här så blir dom borta tills dess.. 
Jag har fått uppgift att mata katterna,vattna blommor och även mata barnens fjärilar, hoppas jag nu gör det rätt bara så att jag inte tar kål på dom, för "puppor" är något nytt för mig men ska väl klara av det tycker man, haha.. 
"K" hade handlat hem lite grejs till oss inför kvällen, supergulligt! :)

nu ska jag ta en tur på cykeln, hoppas bara att jag kan få fram den ur garaget nu när det är sådan röra där! för huset är under renovering, så är hantverkare här och grejar.. annars för det väl bli en promenix innan jag lägger mig i solen!:D blir antingen på taket eller att jag går till parken..






Kommentarer
Postat av: Sara

vad skönt det är att se, eller höra eller hur man nu ska skriva, att du trivs. försöker läsa om ditt äventyr så ofta jag kan.



<3

2009-05-23 @ 23:37:41
URL: http://hedinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0