fredag


Heldag denna fredag, från morgon till läggdags.. hade en bra dag med barnen!:) ZooClass,cykeltur,"Icecreamparty",massa lek mm.. Fullrulle med andra ord hela dagen vilket märktes väl vid sagostunden, skönt! ;) LillaG bad om en nattvisa även och visst kan jag sjunga en liten snutt men problemet var att hon ville att jag skulle sjunga en "engelsk nattvisa" som jag inte kan! haha.. så fick bli att hon först sjöng och sedan att jag repetera, blev inte helt rätt men hon nöjde sig ändå som tur var! Vid kvällsmaten gjorde vi även "guaccamole" vilket jag&G tycker mycket om, supersöt när hon uttalar det! C var rädd för den gröna geggan och var rädd att jag skulle tvinga i han! "herr petig i maten javisst!"

Varmt idag blev det också! dom sa regn men så blev det inte så nu snurrar min fläkt så man har lite luftcirkulation här i rummet!! 

I helgen ska jag sova ut,träffa Janina&Anni och får se vad vi hittar på.. baseball blir det även och ska jag med en nyfunnen vän på konsert, okänt band för mig men alltid kul att höra något nytt och innan skulle vi träffa lite folk så blir nog trevligt!:) Föresten är det morsdag här på söndag, jag som trodde det var samma datum överallt men icke.. 

Godnatt! :O 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0