20 Jan

I morse när jag klev utanför rummet kände jag att det luktade något ifrån köket.. Visade sig vara blåbärspannkakor :) Så blev sirap & pannkaka till frukost denna dag!

Det har ju snöat här och barnen tycker det är så kul med snö, så därför var vi ute en stund på förmiddagen och lekte. Sedan för att locka med dom hem, så gjorde jag varmchoklad med marsmallows... 

Haft en bra dag med båda två, tror jag lekte med tåg i 2-3 timmar... så kommer väl drömma om dom inatt! 






pussar&kramar från Kristin...



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Kristin!

Jag har fått din bloggadress av sonen och går in och kollar varje kväll. Det är jätteroligt att läsa om vad du har för dig där borta. Lycka till med barnen och allt annat så vi får läsa ett helt år.

Kramar Maria

2009-01-21 @ 21:59:28
Postat av: Kristin

Hej! :)

Vad kul! Ja läs på, ska vara duktig och uppdatera iaf en gång om dagen :) Kram

2009-01-22 @ 01:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0