25/1 Söndag

Mmm, startade dagen med Bagels med Cream Cheese! :) 
Läste tidningen, som jag börjat gjort så man hänger med i svängarna! Jag tog mig en tur ut och fann två par skor och jag hade sådan tur att om man köpte ett par fick man ett annat par med 90% rabatt så blev endast 140 för båda! på "American Apparel" köpte jag mig ett par nya leggins + ett skärp. På väg hem kände jag att något varmt skulle sitta fint, så blev en kaffe. Blev alldeles yr efteråt, eftersom det var så längesedan jag drack kaffe! :S Men jag kände bara att "Starbucks" måste invigas.. haha :P


 



Nu blir det en promenix längst floden & sedan middag!

Kommentarer
Postat av: Jojje

Snygga skor du köpt! :)

Läser varje dag vad du gör, verkar som att du har det jättebra där! Hoppas barnen sköter sej också, men det tror jag när dom är med dej!

Kram Jojje

2009-01-25 @ 23:52:17
Postat av: Jojje

Snygga skor du köpt! :)

Läser varje dag vad du gör, verkar som att du har det jättebra där! Hoppas barnen sköter sej också, men det tror jag när dom är med dej!

Kram Jojje

2009-01-25 @ 23:53:43
Postat av: lotta

Hej,,,faster Lotta här!

VAD kul att kunna följa dig då o då ,

Lasse berättade idag om din blogg o adress så nu har jag läst , o sett att du verkar ha funnit dig bra tillrätta (hade inte trott nå annat heller )

Bra att dom verkar vara snälla .

Här i Sverige händer det inte så värst mycket "snöar o snöar o snöar lite till"

Ha det undebart !

Kramar i massor från Faster .

2009-01-26 @ 01:01:46
Postat av: kristin

Kul att du läser! :) Ja, jag har hamnat i en superbra familj! Ja, pappa berättade att han skottat hela dagen! Folket här längtar efter en snöstorm, vilket jag inte gör.. men nästa vinter så kommer väl jag göra det med! Kramkram

2009-01-26 @ 03:07:20
Postat av: Anonym

Hej Jojje! :) Jo, jag tycker jag gjorde ett bra köp där! :) Barnen är som barn är, sköter sig ibland men busar lite dådå.. men mestadels snälla:) kram

2009-01-26 @ 03:09:23
Postat av: sofie

riktigt najsiga skor måste jag säga, och en riktigt bra rabatt där också! :) det är så roligt å läsa om vad du gör och veta att du har det bra! och den där sushi-middagen glömmer jag inte bort så jäklar vad vi ska äta sushi när du kommer hem. Puss&Kram på dig stumpan!

2009-01-26 @ 09:45:16
URL: http://sofielarshans.blogg.se/
Postat av: hannie

måste bara instämma. skitsnygga skor :)

2009-01-26 @ 19:12:22
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0