Onsdag...

Idag har det regnat hela dagen, men annars ar allt jattebra! :) Imon ar det NYcity som galler och vi ska forst pa en guidad tur sedan har man fritid dar & da det shopping som galler! Kliar redan i fingrarna!

klockan 19 kommer en polis hit for att prata om regler som galler har och sa...  nyss har det varit middag, hamburgare med pommes idag, men det finns sallad och frukt ocksa..

Jag glommer bort att det skiljer 6 timmar i tidsskillnad, sa kan handa att jag rakar sms eller ringa mitt inatten...

Pusskram


Kommentarer
Postat av: moster pia

jag läser din blogg varje dag. Ser fram emot att läsa om hur du trivs i familjen. Det blir inga problem för dem att tycka om dig. Du har ett mjukt och behagligt sätt som dom kommer att ta till sig när de träffar dig. moster pia alla hälsar.

2009-01-08 @ 18:00:03
Postat av: Faster Eva-Karin

Hej..nu har jag fått din bloggadress..ska bli kul å läsa om allt du får uppleva..Ha de så bra

2009-01-09 @ 15:48:41
Postat av: Kristin

Vad kul att ni läser :) Ska vara duktig på att uppdatera!

2009-01-11 @ 04:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0