Skoldag

Idag har vi haft skola, borjade 8.15 sa blev tidig morgon men var inte sa trott eftersom jag gar pa svensk tid.. nu ar jag darimot trott!! vi ska ha Sing Along snart, det blir sista grejen for idag sen hoppas jag pa att man far sova.. Varje land ska framfora en barnsong fran sitt land, vi funderar pa sma grodorna :)

Frukosten imorse var inte vad jag var van med, forutom Philadelphiaosten da.. blev sadan ost + en bagel och ett apple...

Jag ska lagga upp bilder nar jag anvander min dator, for nu ar jag pa skolans...

Pusskram

Kommentarer
Postat av: frida

Åh vad kul att se att du har kommit fram och att allt har gått bra hittills:) Vad är det för skola du skrev om i förra inlägget? Har du fått träffa familjen och ungarna än?:)

2009-01-07 @ 18:48:30
URL: http://fridajosefin.blogg.se/
Postat av: Sara

men vad gulligt med smågrodorna, den är vi ju vana vid ;)

2009-01-07 @ 19:41:30
URL: http://hedinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0