22juli

 ett,två,tre,fyra..

på väg till lekparken mötte vi en förvirrad man i bil som körde emot trafiken, snart får man se ännu en olycka tänkte jag! efter det så hitta vi 40dollar(ca 320 kronor). Efter det flaxa det till och jag fick se en örn som attackera en ekorre! ekorren var snabb men även fågeln, som sedan placera sig på staketet 10m bort, där skulle jag haft kameran med mig! när jag sedan skulle korsa vägen tänkte jag "vad är det där för garnnystan" men nej då. Där låg en överkörd liten katt med allt som som skall vara "innanför" bredvid.. 

lite sömn på denna dag skulle inte sitta fel, då den vart lite lång... haft barn som kivats och även om jag <3dom så slinker det ut lite svenska ord ibland.. ooops! 

Nästa vecka blir det semester med familjen, då vi tar oss upp till Buffalo & Canada så skall fixa mina papper så man kan lämna landet och få komma tillbaka! för det kan ju vara smart att inte bli kvar där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0