för mycket, då blir det svårt..


Helgens


Hittade en katalog med barnkalasgrejs,partyartiklar,kostymer för halloween osv.. och GUD VAD VILKET UTBUD! allt finns att få! Så nu blev jag sjukt taggad för October och Halloween! :P LillaG och jag bläddrade igenom och hon ville ha lite av varje på sitt nästa kalas! katt tema vill jag ha,cars,hawaii,gris,princessa osv.. inte lätt...
Hitta även mycket som jag vill köpa och ta med hem sedan men där kommer "problemet med bagaget", fast inte stoppar det mig, ett senare problem...




Kommentarer
Postat av: kusin evelina

Hej kristin! Ser ut som att du har det riktigt bra där borta :) Kram

2009-08-09 @ 18:17:00
Postat av: kristin

Hejsan! Jo, jag trivs och får uppleva mycket!:)kramkram

2009-08-11 @ 03:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0