en riktig måndag,måndag...


...lite trög start på veckan fast gällde inte barnen dock utan mig! Dom var så snälla och gulliga idag:) menmen.. imorgon ska vi fylla på  med ny energi!!Basket imorgon kväll även, så det blir kul:) 

pratade med 4åringen innan han la sig nu och jag fick mycket klara åder om att vara väldigt tyst så han och mamma kan ha en fokuserad "storytime" innan han somnar.. "Kristin, dont make noise and promise me to be quiet, because we have to be focused now! okey?" 
Haha! ska tillägga att jag själv var påväg att också lägga mig och brukar inte göra mycket väsen på kvällarna, så vad han fått i luren där vet jag inte.. haha :D men ett gott skratt fick jag där! Måste också berätta att under middagen idag fick jag instruktioner om att skölja besticken sedan stoppa dom i diskmaskinen... Vem av oss är 19 & 4 ? ehm.. ;)


goodnight! <3

Kommentarer
Postat av: hannie

Du tänker då bara på snusk du kristin!! :D Men jag tror också att det hade låtit fint på hvmk.. :)

2009-03-31 @ 06:58:31
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0