En lördag i New York City

Trött som ett ägg men ska ta en snabbresumé!

Tog bussen denna morgon till New York/Manhattan.. bussresan var billig men tror nästa gång att jag betalar mer och tar tåg eller "Grey hound"! "Chinatownbussen" är inte så pålitlig och man får räkna med strul! Van med lite mer organiserat & när jag åker till N.Y vill jag vara säker på att jag kan ta mig hem också! vill helst slippa spendera natten där om jag nu inte har planerat det då.. Jaja, nu har man testat den iaf & kan sträcka mig med att ta en billig bussresa dit och sedan kosta på mig tåget hem! 

New York var lyckat och vi hade en lång lite halvt stressig dag men mycket mysig&Kul såklart :D:D 

 
Startade med "CentralPark" med en picknick! Där jag verkligen kan spendera en hel dag med att bara njuta och spana på allt som händer:) 
 
Stötte på en stor man och påväg mot "TimeSquare" kände jag svenska vibbar;)

 
Självklart ett stopp i stora M&M affären!! 


Shopping blev det dåligt med! Gjorde så mycket annat denna gång men fick med mig en ny jacka iaf ;) hehe + lite smågrejs.. bilder på det senare:) 

Goodnight! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0