Tänkvärt...

Vi lever i en tid då man ska vara perfekt, där ens utseende inte ska vara defekt.
Att ständigt läsa om hur vi borde se ut gör att en del önskar att deras liv vore slut.
Men vem ska vi anklaga för dagens ideal? Är det tidningarnas fel eller har vi ett eget val?
Om idealet ska ändras må vi börja med oss själva och inse att allt vi läser behöver vi inte svälja.
Tänk om alla kunde stiga upp varje dag, se sin spegelbild och säga "Det här är jag, jag trivs med mej själv, jag är bra!"
Det är det idealet jag skulle vilja ha!



"Några soliga bilder mitt i vinteryran."


Utanför en kyrka I Ungern

I Ungern, glassen var god där!



Hopp från båt på Grekland/Kos

Studentveckan var solig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0