April,april...


"Sixers"

Hade "lyx plats" på basketen igår, satt på VIP hyllan i ett av båsen som olika företa äger. Med mat och dricka hur mycket man ville men efter en väldigt stor Cheesecake var jag nöjd! haha.. lite annorlunda "sport mat" där uppe.. rullade efterrättsvagnar i korridoren + olika maträtter fylldes på i rummet hela tiden.. 
Första gången jag såg en basketmatch och det var helt okej, så kan bli flera gånger! :) 



Apri,april din dumma sill!
Blev "lurad" av barnen nu på kvällen haha.. men innan så sa dom att dom skulle skoja med mig och poängen försvinner ju när man i förväg berättar att man har ett skämt på G! Spelade iaf lite och lät mig luras ;) höhö






Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! på 20-årsdagen

Yours

2009-04-02 @ 12:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0