25aug

Helgen min, då hade jag huset för mig själv! skönt var det:) 

"Hollywoodsjtärnorna" fortsätter att synas flitigt i Philadelphia, när är det min tur att se dom då? Fast har säkert "sett dom" men Kristin är ju oftast i sin egna värld så..jaja får hålla ögonen mer öppna..

Imorgon blir det "Au pair" möte med "knytkalas". Alla ska ha med sig mat och jag hade idétorka där! men en pastasallad + lite gott bröd får det bli för min del! inte allt för komplicerat men bra det med barnen omkring sig.. 
Torsdag ser jag fram emot då jag fått biljetter till "Eagels" (amerikansk fotboll), mycket svårt att få biljetter eftersom de spelar så få matcher men en annan har ju tur! ;) 


tjolahopp i kajaken i Canada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0