"Cakefor2"


Eftersom det var väldigt blåsigt ute idag så var det inte så kul att tillbringa tid i lekparken men vi gav det ett försök.. 
Jag kom på att något varmt skulle sitta fint och det tyckte "G" med! Så vi begav oss till "Darlings", som är ett Cafe jag länge velat testa(eftersom dom ska ha philadelphias bästa cheesecake). 
Japp! väl där inne så delade vi en smaskig "white chocolate rasberry"! :D  "G" fick välja och då blev det den(eftersom den var lite rosa)hehe
Killen som jobbade där var trevlig och charmade "G" med en "give me 5" ;) Så dit blir det att gå flera ggr & det bästa är att det ligger i närheten av vad vi bor! 

"Kristin få det att sluta" 
Ja, om jag det kunde.. mycket kan jag men att leka vädergud funkar sällan.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0