En månad har gått...

Förpackningar hit och förpackningar dit! Landet <3förpacknigar, pappra&plasta in.. vad detta ska vara bra för vet jag inte men säkert finns det någon ovettig förklaring, höhö.. 
Idag har jag varit i U.S i en månad.. galet! Har haft "en ny dag" varje dag med blandade känslor och händelser... mestadels så har allt rullat på men såklart som med alla barn fått kämpa på för att få lite pli på dom... 
Alltid lika kul att träffa nya människor, vänner från olika länder :) Ser fram emot det som väntar & att vädret ska bli varmare över helgen och nästa vecka är toppen! 

Här rinner näsor för fullt & även min! hoppas det ska vara bättre imon, så "piggelin" också kikar fram! 
Var idag över till "C&T" på lite lek :) Vi fikade muffins och hade det lite mysigt.. 

Nu är jag trött, jobbade lite över idag & imon ska jag börja tidigare.. så ska krypa upp i min bed och kika lite tv.. sedan sova! zZzzzzzz


Kristin<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0