Snabb vecka...

Promenixen idag var väl behövd! Skönt att rensa huvudet lite och röra på sig! :) Var lite kyligt ute men eftersom "K" gett mig en av sina sköna tröjor, så höll Kristin sig något varm :) 
Tänkte att jag skulle hyra en film men glömde passet! Så blev inget av med det.. så jag slank in på "Starbucks" och tröstade mig med en Te.. När jag kom hem igen blev det en muffins plus allt för många Casewnötter :S Jag & "G" har i dag bakat STORA muffins, jag tog och kletade in min med "Cream Cheese" medans hon tog "Jelly"
Pratade med "N" i telefonen och vi bestämde att hon ska komma till mig nästa helg och jag till henne helgen därpå.. om inget annat dyker upp.. 

Blev ungspannkaka till lunch idag.. det hade dom aldrig gjort förut så det var lite kul tyckte jag :) När jag går någonstans så är det alltid folk som dyker upp och ställer frågor eller pratar med mig.. Har inget emot det, tvärtom så är det ju trevligt :) Men jag undrar om det är jag som ser förvirrad ut eller om människorna här är sådana.. Jag frågade "K" om det och hon sa att jg kanske har ett Vänligt utseende.. haha "Vem ska jag fråga, vem ska jag fråga & den där ser ofarligt ut henne tar vi!" höhö

I en Stor stad kan man ta en dag,kväll med sig själv.. man kan gå ut och man ser folk, så att umgås med sig själv här är mycket roligare! För folk ute finns det och även fast man är själv, så är man inte det.. Ja, ni kanske förstår vad jag menar :) 

<3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0