sista juni


Blev en dag med farmorn och barnen idag. Vi var till "Smiths playhouse", där vi hade utelek och picknick! trötta barn efter kan jag lova:) På kvällen blev det Bio med "J", såg "My sisters keeper" med "Cameron Diaz" i en av huvudrollerna.

dscn0474

"Rockytrappan" besegras av mig och syster!



Så håller jag nu  på att ta tag i studierna här nu, duktigt på att skjuta upp saker ibland men blir lätt så när man tror man har gått om tid;) Ett år att vara borta är egentligen väldigt kort, känns som hemma är det sig likt.. bra på ett sätt tycker jag så man inte får för många överraskningar, utan fortfarande har koll på er! ;) Ska iaf ta en helg i "Silver Bay", ska skriva i pappren och få iväg dom till skolan där denna vecka har jag planerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0