Vi blev glada!


Hämtade ut mitt paket idag! Gulligt värre! :) Paket från Sweden till mig och lite smått&gott till barnen med! Förklarade för G att det kom "far, far away" men hon tyckte inte paketet skulle vara "far,far away", grejen var ju att hon trodde att det befann sig i Sverige eller att det skulle tillbaka dit.. haha, ibland kommer jag på mig själv "varför försöker jag ens förklara" man lurar sig ibland på att hon är så duktig på att prata & tror att hon hajar ;) vilket hon inte gör.. höhö

Bion denna kväll var väl helt ok men inget jag kommer se igen, tror även skräckfilmer gör sig bättre att se hemma.. imon blir det att åka utanför staden till Nicole & "Newtown" ska först sova ut!! sedan pallra mig till tåget..



En bild ifrån mitt grannområde men dock inte mitt hus.. 
för sådan stor tomt har inte vi med blommor och grönt.. haha :P

Vi hade varmt idag och det var skönt att kunna vara ute på förmiddagen! jag snurrade runt och blev även yr av gungan, ja man närmar sig 20 ju så kanske är för gammal nu ;) höhö

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0