7maj


Tog barnen till "playgroupen" denna torsdag och där var det party! visste inte att dom skulle ha ett avskedsparty för kvinnan som håller i allt.. hon skulle visst flytta så det bjöds på cupcakes,popcorn,chips mm .. kan lova att barnen blev glada! haha 
"Kristin, today is a strange day! why did they have popcorn at the playgroup?" 
"C" var lite fundersam där men jag förklara hur det låg till men han tyckte fortfarande att denna dag bjöd på mycket konstigheter.. Senare så gjorde vi lite "lemonade" och när det kommer upp en varm dag så blir det väl till att fixa ett "lemonadestånd" på gatan utanför! "C" tycker det ska vara gratis så även de som inte har pengar kan få smaka! 
Pizza fick barnen som överrasking när "K" kom hem och jag följde med och klämde en "turkeyburger" .. 

På söndag ska jag på min första "baseball match", ska följa med familjen och kika på "philles" så det blir nog kul:) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0