måndag11maj


Kanske, kanske inte men hoppas på att visningen blir av! få guidad tur i "vita huset" är ju inte varje dag, så hoppas på det nu!;)

En lugn måndag.. jag och lillaG hälsa på "farmor&farfar" alltid lika mysigt:) Hade "ArtClass" som vanligt, där jag fick en riktig "färgklapp" så var allmänt blå&grön idag! När jag tog en promenad senare kom jag på att jag fortfarande inte har förstått var jag är, känns ibland som om jag inte är så långt hemifrån.. även om miljön alls är sådan.. blir iaf en underlig känsla fast en bra sådan ska jag tillägga, för trivs gör jag ju! absolut! :)

Föresten är det 11maj idag och betyder ju att om en månad så har man besök!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0