28maj


fick idag vakna till "bangboom", eftersom vi renoverar huset så är det nu lite kaos här.. blev därför att jag och barnen spenderade morgonen hos "farmor&farfar" innan vi gick till "playgroup".  Överraskade med "Mc donalds" blev vi till lunch,tillhör inte min favorit men så klart barnens!haha
Fick även lillaG att ta en tupplur hos dom, vilket är första gången så stolt! (pepparpeppar) ;)  Nu medan hon sussar fick jag lite "ledigt", så blir att jag knallar upp till deras hus senare igen när hon vaknar.. 

Ska äntligen till N.Y igen på söndag och lördagen åker jag till Nicole och hälsar på! hoppas på finväder så man kan våldgästa carmen som bor i närheten av henne för där finns det nämligen pool! :D hehe


Kommentarer
Postat av: frida

åk och kolla på söndagsparty med filip & fredrik i NY Vettja;)

2009-05-28 @ 21:13:42
URL: http://fridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0